  • Data: 2002-08-23 13:16:02
    Temat: Re: Łapówka!
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@N...backiel.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tia
    miałem trochę inną sprawę
    ale też publiczną

    1,5 roku chciałem rozpocząc budowę sieci na moim osiedlu
    chciałem robić przewieszki
    zadnej łapówki nie było
    i jest rozporządzenie ministra łączności, któ w 3 punkcie zabrania
    of corz, techniczni z sm na to sie powołali, zabraniając mi
    z drugiej strony punkt 4 pozwala

    do dnia dzisiejszego sieci nie zaczełem budować

    wniosek
    chciałem być uczciwy (tia, jestem młody, wierze w jakieś tam ideały)
    i co mi z tego przyszło
    smutne to
    ale w Polszcze - jak chcesz normalnie i w miarę ustabilizowanie zarabiać,
    musisz dawac

    innym razem - tak ze 2 lata temu, brałem udział w przetargu na sprzet, wart
    tak z 2,5 dużej bańki
    i co
    miałem dać 20% wartości sprzętu czyli jakieś 50 tyś złotych. nie dałem i
    więcej nie przysyłano mi informacji o przetargach z tamtej firmy...

    cóż wybór należy do Ciebie
    ale gdybym ja mógł cofnac czas, mocno bym się zastanawiał, czy chcę jeszcze
    raz być taki uczciwy