  • Data: 2003-04-04 11:49:38
    Temat: Re: Łamigłówka dla chętnych_spółdzielczość mieszkaniowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Apr 2003, Przemyslaw Lipin wrote:

    >+ "Stan_Z" <s...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    [...]
    >+ kiedy zrzekl sie czlonkostwa? przed podpisaniem umowy o wybudowaniu lokalu?
    >+ przeciez mowisz, ze umowa zostala podpisana za starej ustawy. czyli byl
    >+ czlonkiem, ale sie zrzekl czlonkowstwa i pozniej chcial podpisac umowe o
    >+ wybudowanie lokalu??

    Stan już to wcześniej opisywał: spółdzielca podpisał zobowiązanie
    że zrzecze się członkowstwa w momencie podpisania aktu notarialnego.
    Czyli:
    - wpłaca "drobne" ;)
    - otrzymuje przed drzwiami kancelarii legitymację członka sp-ni
    - podpisuje akt notarialny
    - zwraca legitymację - bo mu już niepotrzebna, skoro wcześniej
    podpisał że w momencie podpisania aktu zrzeka się członkowstwa

    A teraz szuka przepisu uchylającego prawomocność takiego postepowania :]

    >+ kompletnie nie lapie o co chodzi.

    Ja raczej nie łapię *dlaczego* podpisywali taki "papier" :(
    Bo wygląda że robili to świadomie !

    pzdr, Gotfryd