  • Data: 2020-03-14 00:24:00
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Kviat napisał:

    > Jaki by nie był, to i tak większy niż PRL.
    > Bo widzisz, nie chcę cię martwić, ale PRL nie zrobił żadnego postępu, bo
    > go już nie ma... A jak był, to doprowadził kraj do ruiny i bankructwa.

    Zachód miał w tym dominujący udział.

    https://twitter.com/PresidentWalesa/status/120836279
    7974855680

    Poza tym PL zapłaci podwójnie, raz tu:
    https://pbs.twimg.com/media/ER-lt4_XsAElSHk?format=j
    pg&name=medium

    A drugi raz za parę lat kiedy na jednego emeryta przypadnie jeden pracujący.
    Ot i całe "zmiany" w PL. Bedzie płacz i zgrzytanie zębami.

    2020r. To jak z tym octem?
    https://zw.lt/assets/g.jpg

    Aha, teraz jest "ale" jest uzasadnianie etc.

    Komuch strzelał do robotników? I ilu ich zginęło?
    W usa zastrzelono wg. różnych szacunków od 10 do 20 tysięcy ludzi którzy
    strajkowali. Późny PRL tylko się cackał i głaskał.

    Tu masz pierwszy z brzegu przykład z wiki:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ludlow_Massacre

    Takich strajków było sporo:
    https://www.pbs.org/wgbh/americanexperience/features
    /theminewars-labor-wars-us/

    > . Do dzisiaj próbujemy dogonić państwa

    W dupie byleś, g..no widziałeś.
    Załącznik:
    https://youtu.be/4EiF1zfF9EM

    Dlatego też stawiam znak równości między zsrr a usa.