  • Data: 2020-03-14 20:07:02
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 04:21:04 -0700 (PDT), Konopny Nespresso
    napisał(a):

    > Żebyś nie wiem jak kręcił, PRyL pod względem mieszkań i dróg
    > był skuteczniejszy

    ale skad ten wniosek ?

    Mieszkan w PRL bylo za malo. I sie czekalo, czekalo, czekalo ... na
    przydzial.

    A drogi ... to ile autostrad zbudowal PRL ?

    >i lepiej sobie radził z górką demograficzną.

    W jakim sensie ? Zaczal im budowac mieszkania jak mieli 15 lat ?

    W podstawowce mialem nauke na dwie zmiany .. ale w sumie to radzenie
    sobie. A potem zobaczylem 9 klas pierwszych.

    > Za to teraz masz od ręki, tyle że 4x drożej.
    > Pytałem jak ludzie na wsi czy mieście budowali domy bez kredytów?
    > Wisz czy nie?

    Wygrywali w totka ?

    Bo na dom w miescie to kredyt byl.

    No, jeszcze niuans - materialow budowlanych nie bylo, wiec niektorzy
    budowali swoje domy 20 lat. Moglo sie obyc bez kredytu.

    J.