  • Data: 2020-03-15 11:38:59
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2020 o 03:00, Animka pisze:

    > Tak się zastanawiam co Ty tu w Polsce jeszcze robisz. Jedż polaczku do
    > ruskich, bo tam jest Twoje wymarzone miejsce. My Polacy mamy mimo
    > wszystko jakąś godność.

    Biedna Animko, a gdzie ty masz jakąkolwiek godność?
    Liżesz dupy amerykanom, zgadzasz się na niewolnicze traktowanie, kraju
    własnego nie masz...
    To co Ty mi tu pieprzysz o jakiejś godności?
    Polaczki to głupki, z których śmieją się na całym świecie. Wstyd się
    przyznać, że jestem Polakiem.
    Ot, i cała godność :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)