    Subject: Re: Kwarantanna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <r%A8G.54659$Dd4.5354@fx22.ams1> <r3unod$u33$1@news.icm.edu.pl>
    <r3vk1c$afu$1@gioia.aioe.org> <r407ro$5t7$1@news.icm.edu.pl>
    <r41m6g$15s2$1@gioia.aioe.org> <r41nfr$7uc$1@news.icm.edu.pl>
    <r4763n$7s4$1@gioia.aioe.org> <r48j1u$2ja$1@news.icm.edu.pl>
    <r49ect$1ln9$1@gioia.aioe.org> <r4avej$ktp$1@news.icm.edu.pl>
    <r4b2jh$1d46$1@gioia.aioe.org>
    From: Kviat
    Date: Wed, 11 Mar 2020 19:12:13 +0100

    W dniu 11.03.2020 o 17:11, Wiesiaczek pisze:

    > A korzenie mam polskie, herbowe, a sympatia do Rosjan bierze się z tego,
    > co oni reprezentują. I żadne szczekanie kundli tego nie zmieni - to są
    > fakty.

    To jest bełkot, a nie fakty. Bredzenie o narodowościowych stereotypach
    rodem z XIX wieku.
    Sympatię, to można czuć do jakiegoś konkretnego człowieka, a nie do
    całego narodu, bo wśród Rosjan są tak samo normalni ludzie, jak i zwykłe
    szuje. Tak jak wśród Polaków. I Niemców. I w każdym innym tzw. narodzie.

    Nie ma czegoś takiego, że każdy Rosjanin reprezentuje całą Rosję, tak
    jak nie ma Polaka, który reprezentuje całą Polskę.
    Napisz jeszcze, że twoja sympatia do Rosjan bierze się z tego co sobą
    reprezentuje Putin, a wtedy już na 100% będę pewny, że jesteś płatnym
    ruskim trollem.

    > To nie Rosjanie a polaczki przehandlowali swój całkiem nieźle
    > funkcjonujący kraj za coca-colę i świecidełka - jak murzyni.

    Że niby całkiem nieźle funkcjonujący za czasów okupacji rosyjskiej?
    Za ile sprzedałeś swoją uczciwość, że ten syf, bród, puste półki i
    taniejące lokomotywy będące pod nadzorem pozbawionych skrupułów Rosjan,
    nazywasz całkiem nieźle funkcjonującym krajem?
    Bo tylko ktoś z demencją, albo totalny nieuk nieznający historii mógł
    coś tak głupiego napisać zupełnie za darmo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr