  • Data: 2020-03-13 11:19:13
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2020 o 10:27, Wiesiaczek pisze:

    > Wiem, że cię chuj strzela, ale takie są fakty :)

    Wiem, że cię chuj strzela, ale zwyczajnie bredzisz :)

    > Wpieprzyłeś się w ślepą uliczkę i teraz bez bólu dupy z niej nie wyjdziesz.
    > Potrafisz już tylko powtarzać stare teksty o lokomotywach, pustych
    > półkach etc.
    > Zapomniałeś napisać o życiu za 20$/m-c i occie:)
    > Masz to wyryte w czerepie i nic tego już nie zmieni :)

    Czyli jednak coś pamiętasz.
    Wpieprzyłeś się w ślepą uliczkę i teraz bez bólu dupy z niej nie wyjdziesz.

    > No, ale pies to jebał, dam ci szansę: Napisz (merytorycznie) jaki postęp
    > uczyniliśmy w budowie statków pełnomorskich, w połowach dalekomorskich,
    > w szkolnictwie, w medycynie, w bankowości, w wydobyciu węgla, w
    > produkcji samochodów osobowych, w produkcji maszyn ciężkich?

    Jaki by nie był, to i tak większy niż PRL.
    Bo widzisz, nie chcę cię martwić, ale PRL nie zrobił żadnego postępu, bo
    go już nie ma... A jak był, to doprowadził kraj do ruiny i bankructwa.
    Jeżeli dla ciebie samozaoranie to postęp, to powinieneś pomyśleć o tym,
    żeby się dowiedzieć co to słowo znaczy.

    > Napisz, dlaczego nie eksportujemy kompletnych cukrowni na bliski wschód

    A dlaczego mielibyśmy eksportować jakieś cukrownie? O czym ty znowu
    bredzisz?
    Napisz dlaczego PRL nie eksportuje, skoro zrobiła taki postęp.
    Ułatwię ci: bo jej nie ma.

    > w zamian prowadząc okupację kraju, który w niczym nam nie zawinił?
    > No, ułatwię: Czym możemy pochwalić się jako Polacy?
    > (Chyba niewiele ułatwiłem?) :D

    Takim bełkotem nie mogłeś ułatwić.

    > Po II WŚ odbudowaliśmy przemysł, rolnictwo, szkolnictwo, etc. To
    > wszystko przy pomocy Związku Radzieckiego i choćbyś się zesrał to temu
    > nie zaprzeczysz.

    Pomimo okupacji radzieckiej. Choćbyś się zesrał, to temu nie
    zaprzeczysz. Do dzisiaj próbujemy dogonić państwa, które tej okupacji
    nie zaznały, a nie odwrotnie.

    > To właśnie te osiągnięcia były solą w oku zachodnich kapitalistów i
    > dzięki głupocie polaczków zachodowi udało się to tanim kosztem zniszczyć.

    I pewnie dlatego ludzie z zachodu walili do nas drzwiami i oknami
    narażając życie przekraczając nielegalnie granice i porywając samoloty
    zmuszając pilotów żeby lądowali w Warszawie.
    Dobrze się czujesz?

    > Tak, że teraz pozostało ci pluć dookoła,

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr