  • Data: 2020-03-05 23:37:51
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-03-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A czemu nie ? Bo PiS lepiej dba o obywateli ? :-)

    > Na ile sie orientuje, to szczepienie nie roznosi sie tak jak wirus.
    > Wiec albo zaszczepisz bardzo duzy procent, albo sporo pozostaje
    > niechronionych.
    >
    > Zaszczepiony moze przestac byc nosicielem wirusa, przez co zmniejszych
    > zagrozenie dla nieszczepionych, ale to IMO tak co najmniej 50% by
    > musialo byc szczepionych, zeby wymierny efekt byl.

    A jak to jest czy było ze szczepionkami na SARS, MERS, H1N1/9 bo jakoś
    nie kojarzę masowych szczepień, a przynajmniej na niektóre z
    wymienionych szczepionki istnieją? Masowe szczepienia to pewnie w
    przypadku realnego ryzyka nawrotu, a to to nie zachowuje się jak grypa
    sezonowa.

    --
    Marcin