  • Data: 2020-03-05 10:28:38
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-03-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A gdyby zgonow bylo 50% ?

    To by wytępowały nie w internacie na kwarantannie, a w szpitalu.

    > A Polacy tradycjnie to olewaja :-)

    Ciekawi mnie jak to będzie włąsnie wyglądać w praktyce.

    > Masz na mysli izolatke w szpitalu?
    > Niby nie, ale jak nie wyizolujesz w tym internacie, to caly internat
    > zarazi.

    Albo i nie, bo to nie musiało być to. Ale lepiej izolować.

    > Tylko co - sasiadow z lawki wyslac do domu ... ale co z ich sasiadami?

    Chyba nic, bo nie mieli kontaktu w fazie objawowej, ale myślę, że raczej
    całą klasą (uczniów i nauczycieli) izolowali.

    > Kwarantanna czy juz raczej izolacja wzajemna domownikow ?
    > Bo jak zarazil jednego to pewnie i reszta sie zarazi ...

    Kogoś zarazi, to bardzo prawdopodobne - tak to tu wygląda, ale często
    nie wszystkich domowników.

    --
    Marcin