    From: karol <k...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kurs oficerski
    Date: Fri, 09 Dec 2005 10:48:51 +0100

    czwartek, 8 grudnia 2005 17:49 Cezar napisał:

    > Rodzina poczeka. A z roboty nie wyrzuca. Chetnie bym sie wybral, no ale
    > jak napisalem WKU zapomnialo o mnie. Niestety jutro znowy te papiery,
    > paragrafy - a tak moze zobaczylbym cos nowego.
    >
    > Cezar

    Nie wiem dlaczego myślisz ze nie wywalają z roboty sam znam kilka przypadków
    kiedy sie tak stało. Głownie u prywatnych firmach - wypowiedzenia dostajesz
    za kilka miesięcy i tyle a nie od razu. Powód zawsze sie znajdzie jak
    potrzeba. Po co komu taki pracownik co go nie ma co kilka miesięcy?
    Prawo jest takie beznadziejne ze pozwala na ten rozbój w biały dzień.

    --
    Karol