  • Data: 2005-12-09 16:08:12
    Temat: Re: Kurs oficerski
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem dlaczego myślisz ze nie wywalają z roboty sam znam kilka
    przypadków
    > kiedy sie tak stało. Głownie u prywatnych firmach - wypowiedzenia
    dostajesz
    > za kilka miesięcy i tyle a nie od razu. Powód zawsze sie znajdzie jak
    > potrzeba. Po co komu taki pracownik co go nie ma co kilka miesięcy?
    > Prawo jest takie beznadziejne ze pozwala na ten rozbój w biały dzień.

    Ja wcale nie mysle, ze ze nie wywalaja (nic takiego nie napisalem) - wrecz
    odwrotnie - ja doskonale wiem, ze w prywatnych firmach do sie moze zdarzyc.
    To co napisalem odnosi sie do mnie prywatnie i do "mojej tesknoty z WKU i
    mudurem". A moja firma akurat i na szczescie nie jest prywatna.

    Swoja droga, to jak mialyby wygladac regulacje ktore chronilyby pracownika
    przed zwolnieniem z takiego powodu. Takich zapisow nie da sie wprowadzic w
    demokratycznym kraju. W sumie to takie zapisy juz sa, problem w tym ze nigdy
    nie udowodnisz, ze powodem zwolnienia jest wlasnie to.

    Cezar