  • Data: 2010-02-12 09:21:01
    Temat: Re: Kurier a protokol szkod
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bizon" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hl3413$c70$1@news.ds.pg.gda.pl...
    > Witam!
    > Wlasnie minal tydzien, od kiedy zostala mi przekazana paczka od kuriera.
    > Paczka okazala sie uszkodzona, wiec zaraz nastepnego dnia zglosilem fakt do
    > firmy kurierskiej, potem jeszcze sie im 2 razy przypominalem. Bez skutku, bo
    > kurier nie przyjechal spisac protokolu szkod.
    > Dodatkowo w calej tej sprawie paczka byla adresowana do mnie (jako adres
    > prywatny), a odebrala i pokwitowala osoba co prawda z tego budynku, ale ze
    > mna wogole nie zwiazana.
    >
    > Jakie konsekwencje wynikaja z niespisania protokolu szkod w ciagu 7dni z
> [...]

    "przyjąłeś" paczke uszodzoną to źle. też tak kiedyś zrobiłem-potem sie okazało
    ze zlew granitowy był pekniety... na szczescie też znalazłem luke- nadawca nie
    kupił opcji "ostrożnie" i ostatecznie przysłał nowy. Moze Tobie też sie przyda
    ta informacja.
    Ja bym szukał dodatkowo haka własnie w tym ze paczka została odebrana nie przez
    adresata.