  • Data: 2010-02-12 09:52:45
    Temat: Re: Kurier a protokol szkod
    Od: "Bizon" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W regulaminie pisze tak :
    " UPS może dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego w Dowodzie Nadania lub do
    innej
    osoby upoważnionej do odebrania przesyłki w imieniu odbiorcy (np. osoby przebywającej
    w tym samym lokalu, co
    odbiorca lub sąsiadów odbiorcy)."
    Tylko kto to to osoba powazniona? Ani ja ani nadawca nie upowaznialismy nikogo innego
    do odbioru paczki.

    Generalnie regulaminem UPS mozna sie wogole nie przejmowac, gdyz obowiazuje prawo
    przewozowe w sprawie
    reklamacji i wysokosci odszkodowan.
    Czy jakis inny normalny przepis reguluje kto moze odebrac paczke?

    Pozdrawiam
    Karol