  • Data: 2010-02-13 02:10:29
    Temat: Re: Kurier a protokol szkod
    Od: "Bizon" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hl4oua$nh9$1@mx1.internetia.pl...

    > Nawet jak przyjedzie choć nie sadzę
    > to kwitując odbiór paczki potwierdzasz,
    > że odebrałeś paczkę w stanie nieuszkodzonym .
    > Taki tekst mają wszystkie firmy kurierskie
    > Gdybyś nie dochodził od firmy kurierskiej reklamacji
    > czym poświadczyłeś,że paczka do Ciebie dotarła
    > mogłbyś pognębić osobę, która tę paczkę Tobie wysłała
    > gdzie ona jest. z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal

    Wogole podstawowe pytanie, na jakiej podstawie kurier
    wydal paczke innej osobie?
    Po drugie faktycznie nie przyjechal.. Tyle ze mi to juz
    podchodzi pod razace niedbalstwo, czego dowodem
    sa zdjecia z dwoch dni, gdzie widzialem samochody tego
    kuriera.
    Wydaje mi sie, ze wyslanie reklamacji to bedzie tylko
    formalnosc, ktora musze zrobic, zeby dochodzic praw w
    sadzie, czy sie myle?

    Pozdro
    Karol