  • Data: 2005-06-08 19:06:40
    Temat: Re: Kupno mieszkania i nieuczciwy deweloper
    Od: chojnol <c...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > Jeżeli masz umowę przedwstępną sporządzoną notarialnie, to możesz
    > wymusić na nim spełnienie umowy.

    Nie mam umowy sporządzonej notarialnie, czy mogę żądać podpisania
    kolejnej umowy przedwstępnej sporządzonej notarialnie? Jeśli tak, to na
    jakiej podstawie?

    > Jeżeli nie, to obowiązują was ustalenia umowy. Jeżeli w niej nic nie ma
    > (a zapewne nie ma) na temat terminów wywiązania się z umowy i kar jeżeli
    > termin nie zostanie dotrzymany, to nie ma na niego bata.

    W umowie mamy podany termin podpisania umowy przyżeczonej (30.01.2005).
    Mamy też kary przewidziane za opóźnienia w oddaniu lokalu. Nie sądzę, że
    występując o te kary cokolwiek dostanę, ale wystąpię jak tylko odbiorę
    mieszkanie...

    > Narazie widze, że jesteście niezorganizowani i działasz na własną rekę.
    > Zbierz mieszkańców i zrzućcie się na prawnika, który te sprawy popilotuje.
    > Jak widzę to developer was ładnie w balona robi.
    > Nie wiem jak zmusić developera do wydania dokumentów. Praktycznie nic
    > nie możecie zrobić, bo oprócz umowy nic was więcej nie łączy.

    Problem jest jeszcze w tym, że mieszkania w tym budynku są nie tylko
    własnościowe ale również lokatorskie.