  • Data: 2005-06-08 19:21:42
    Temat: Re: Kupno mieszkania i nieuczciwy deweloper
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    chojnol wrote:

    > Nie mam umowy sporządzonej notarialnie, czy mogę żądać podpisania
    > kolejnej umowy przedwstępnej sporządzonej notarialnie? Jeśli tak, to na
    > jakiej podstawie?

    zdaje się, ze można
    na podstawie dobrej woli developera.

    > W umowie mamy podany termin podpisania umowy przyżeczonej (30.01.2005).
    > Mamy też kary przewidziane za opóźnienia w oddaniu lokalu. Nie sądzę, że
    > występując o te kary cokolwiek dostanę, ale wystąpię jak tylko odbiorę
    > mieszkanie...

    A ile jest warunków, ze developer nie ponosi kary, jezeli opoznienie
    bylo nie z jego winy.

    > Problem jest jeszcze w tym, że mieszkania w tym budynku są nie tylko
    > własnościowe ale również lokatorskie.

    A kto jest wlascicielem mieszkan lokatorskich developer, czy ktos inny?
    W sumie nieważne.
    Im szybciej się zorganizujecie tym lepiej.
    Zobaczcie co sie dzieje w ksiedze wieczystej gruntu.
    Zmuście developera do wpisu waszych roszczeń do księgi wieczystej.
    Powiadomcie banki, o waszych roszczeniach w stosunku do developera jeśli
    tylko dowiecie się, że chce zaciągać kolejny kredyt pod hipotekę.
    Nie wiem co jeszcze możecie zrobić.
    Raczej nic.