  • Data: 2005-06-08 16:10:34
    Temat: Re: Kupno mieszkania i nieuczciwy deweloper
    Od: chojnol <c...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robcio napisał(a):
    > 1. w grudniu dalo sie juz ocenic jak budowa stoi tym gdyby nawet odbior mial
    > byc na wiosne a nie na 30 stycznia.. sami sie wpakowaliscie.

    Ja się nie znam na budowaniu mieszkań, w biurze zapewniano nas, że
    budynek będzie wykończony w terminie.

    > 3. ale prawnikiem tylko ich straszcie na poczatek, zeby przestraszyli sie
    > waszej organizacji i negocjujcie upusty (zacznijcie od 50%).. poszukajcie
    > ofert innych firm budowlanych za ile sa w stanie ukoncyzc obiekt ...
    > negocjujcie byc mzoe nawet zejscie dewelopera z budowy oczywscie za
    > odpowienia znizke i wykonczcie obiekt sami.

    Budynek jest już w zasadzie ukończony, ludzie mieszkają, odbiory były.
    Problem w tym, że prezes nie chce z nami podpisać aktów notarialnych
    przeniesienia własności. Nie robi nic, żeby mieć wszystkie pozwolenia.
    Dostał do ręki wniosek o nadanie numerów dla budynku (żeby był adres),
    nie złożył go do tej pory... Wodę odcięły wodociągi bo podłączyli się na
    dziko, ludziom wmawiali, że to jakaś drobna awaria... Do zakładu
    energetycznego pewnie też jeszcze nie wystąpili o podłączenie prądu...
    Problem w tym, że nie mając aktu własności to możemy sobie nafrukać, bo
    wszystkie urzędy nas zbywają...
    Nie wiem jakie dokumenty muszą być przy podpisywaniu aktu notarialnego i
    dlaczego tego aktu nie chcą z nami zawrzeć, firma złożyła wyjaśnienia,
    że to jest związane z projektem zagospodarowania terenu, który ma
    zmienić granice działek, wyjaśnienia są totalną bzdurą, sprawdzaliśmy w
    Urzędzie Rozwoju Miasta.