    From: "Kalina" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno mieszkania i babcia - cd.
    Date: Fri, 6 May 2005 16:12:29 +0200

    news:d5dbvp$b24$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja bym się wcale nie przejmował. Tylko dokładnie księgi wieczyste
    > sprawdził. No i masz dodatkowy argument do targowania.

    To mieszkanie nie ma założonej księgi wieczystej. Właścicielka dostała je od
    babci w darowiźnie. A co do targowania to raczej nic z tego nie wyjdzie, bo
    chętnych jest kilku. Ale mam jeszcze kilka pytań. Okazało się, że bank nie
    udzieli nam kredytu na zadłużone mieszkanie. Oczywiście możemy jako zadatek
    uregulować wszystkie długi względem spółdzielni, ale boimy się co będzie jak
    właścicielka się rozmyśli i postanowi nie sprzedawać mieszkania? Wiem, że
    będziemy mogli żądać zwrotu zadatku w podwójnej wysokości, ale jeśli
    dziewczyna nie będzie wypłacalna to możemy pomarzyć o zwrocie pieniędzy. Dla
    nas to duże pieniądze, a dziewczyna wydaje się średnio solidna.

    Pozdrawiam
    Kalina