  • Data: 2008-06-17 15:49:28
    Temat: Re: Kupno domu dokumenty.
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zxc" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:g36kf4$f15$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam Szanownych,
    >
    > Nie wiem , czy to dobra grupa ale jak sadze wielu z Was ma podobny problem
    > za sobą
    > wiec zapytam o dokumenty o które powinienem zapytac sprzedajacego a
    > których bezwzględnie wymagać.
    >
    > Na chwile obecną właściciel przedstawie mi mapkę sytuacyjną i wyciąg z
    > ksiąg - mówi , że to wszystko co ma i wszystko co jest mi potrzebne. Na
    > oko wydaje sie za mało, chciałbym zobaczyc jakąś dokumentacje techniczną -
    > tej z kolei twierdzi ze nie ma. Dom wg. tego co mówi został wybudowany w
> [...]

    Po oddaniu budynku miał prawo dokumentację budowy wyrzucuć bo nie jest już
    formalnie potrzebna. Fakt natomiast, że zdjecia instalacji czasem się
    przydają. Ale to już tylko dobra wola. Do aktu notarialnego zasadniczo
    potrzebny jest tylko właściciel oraz jego dowód osobisty. Notariusz powinien
    osobiście sprawdzić księgę wieczystą w sądzie a nie tylko obejrzeć odpis.