  • Data: 2008-06-16 19:44:24
    Temat: Kupno domu dokumenty.
    Od: "zxc" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych,

    Nie wiem , czy to dobra grupa ale jak sadze wielu z Was ma podobny problem
    za sobą
    wiec zapytam o dokumenty o które powinienem zapytac sprzedajacego a których
    bezwzględnie wymagać.

    Na chwile obecną właściciel przedstawie mi mapkę sytuacyjną i wyciąg z
    ksiąg - mówi , że to wszystko co ma i wszystko co jest mi potrzebne. Na oko
    wydaje sie za mało, chciałbym zobaczyc jakąś dokumentacje techniczną - tej z
    kolei twierdzi ze nie ma. Dom wg. tego co mówi został wybudowany w 2004 r,
    wiec takie rzeczy nie powinny być niczym odkrywczym.

    pozdrawiam
    LC