  • Data: 2008-06-17 21:40:13
    Temat: Re: Kupno domu dokumenty.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Jun 2008, William wrote:

    > Użytkownik "zxc" <z...@z...pl> napisał
    [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Po oddaniu budynku miał prawo dokumentację budowy wyrzucuć bo nie jest już
    > formalnie potrzebna.

    Ale dokumentacja budowy a dokumentacja budynku to dwie różne rzeczy!
    AFAIK ta druga "ma być".
    Zetknąłem się z tym w praktyce tylko w zakresie regulowanym przez
    ustawę o własnosci *lokali*, ale sądzę iż dotyczy wszystkich budynków
    mieszkaniowych (czy mylę się?)
    O ile wiem praktyka bywa właśnie taka, że tej dokumentacji... nie ma :>
    a z okazji tego, że powcinało np. przy okazji wojen nie tylko takie
    dokumentacje, to nikt nie łazi i nie rozstrzeliwuje nie posiadających
    tych papierów.

    pzdr, Gotfryd