eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAYRe: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 16 Jun 2011 07:28:28 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110505
    Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    References: <it542n$72i$1@news.dialog.net.pl>
    <4df87a3e$0$2507$65785112@news.neostrada.pl> <ita4ds$hj1$1@news.onet.pl>
    <4df8a403$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <ita89v$4od$1@news.onet.pl>
    <4df8a696$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <itacbj$opf$1@news.onet.pl>
    <4df8b935$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <itaf8e$84r$1@news.onet.pl>
    <4df8c2ff$0$2441$65785112@news.neostrada.pl> <itais7$nuv$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <itais7$nuv$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <4df9947d$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.186.104
    X-Trace: 1308202109 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2437 83.9.186.104:47698
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680631
    [ ukryj nagłówki ]

    (15.06.2011 17:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > W dniu 15.06.2011 16:34, mvoicem pisze:
    >> Uszkodzony z winy klienta sprzeda dalej? Być może ze śladami użytkowania?
    >
    > No jak uszkodzony, jak mówisz, że mu uszkodzenie nie wyszło?

    Nie rozumiem, rozwiń - gdzie tak mówię?

    >
    > No ze śladami, to różnie bywa... Wiem, że mi w Realu przyjęli przed
    > świętami dwa odtwarzacze DVD, bo nie czytały płyt niektórych. Bym nieźle
    > wyglądał, kasa zainwestowana w prezenty, a tu płyt nie czyta niektórych.
    > A real oddał kasę i kupiłem w MM inne modele, działające.
    >
    > Co mi z tego, że bym się 3 miesiące bujał z reklamacją, jak prezent
    > szlag trafił. Skoro od zakupu do zwrotu minęło kilka godzin, to
    > zakładamy, że (skoro brak jest śladów) to nie działało od początku.

    To że Real wyszedł frontem do Ciebie (być może z uprzejmości wobec
    Ciebie, być może z kalkulacji biznesowej), to nie znaczy że każdy tak
    powinien robić.

    Z analogii - jeżeli kogoś zaleję (temat powinien być Ci bliski :D), to
    przyzwoitość nakazuje jak najszybciej naprawić szkodę. Problem w tym, że
    jeżeli chcę żeby mi ubezpieczenie zwróciło potem kasę - muszę najpierw
    zgłosić to do ubezpieczyciela, który musi obejrzeć, wycenić itd....

    Więc mimo że sprawa jest bezsporna, młyny ubezpieczeniowe mielą wolno i
    sąsiad dostaje kasę na naprawę po np. 2 tygodniach.

    Gdybym z drugiej stromy był superkamienicznikiem i miał 1000 mieszkań,
    to nie bawiłbym się w ubezpieczanie tego (bo nie ma sensu skoro jest
    niemalże 100% pewność że coś się wydarzy) i po prostu bym sąsiadowy
    zapłacił za szkody.

    Podobnie jest ze sklepami ze sprzętem - to na co stać dużego, małego
    może rozłożyć na łopatki.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1