eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
    ia.pl!not-for-mail
    From: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Date: Wed, 15 Jun 2011 17:36:16 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <itak3u$osj$1@mx1.internetia.pl>
    References: <it542n$72i$1@news.dialog.net.pl>
    <4df87a3e$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ita8a3$3tq$1@inews.gazeta.pl> <ita8t7$7s4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-27-193.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1308152766 25491 178.36.27.193 (15 Jun 2011 15:46:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jun 2011 15:46:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Antivirus: avast! (VPS 110615-0, 2011-06-15), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680621
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ita8t7$7s4$1@news.onet.pl...
    >W dniu 15.06.2011 14:24, Bydlę pisze:
    >> No i to, że ludzie mylą gwarancję bezpłatnej naprawy z deklaracją
    >> niepopsucia się przedmiotu.
    >
    > Niepsucie to jedno, a bycie zepsutym od ,,nowości'' drugie.

    No to zdefiniuj "nowość" telefonu.

    Telefon jest nowy, jeżeli:

    a. od zakupu minęła maksymalnie godzina
    b. -//- doba
    c. -//- 3 doby
    d. -//- tydzień
    e. -//- miesiąc

    Jeżeli wybrałeś a, to czy telefon nadal jest nowy, jeżeli:

    - kupujący go porysował
    - kupujący go ubrudził
    - kupujący zniszczył pudełko lub akcesoria

    Jeżeli wybrałeś b,... itd.

    Autor wątku kupił telefon w sobotę, chce informować sprzedawcę o problemie w
    środę. To jest 5 dni. Przez te 5 dni, z tym telefonem mogło stać się
    wszystko. Dlaczego sprzedawca ma na siebie brać ryzyko? Co w przypadku,
    jeżeli uszkodzenie wyniknęło z winy użytkownika (zalanie, użycie
    niedopowiednich akcesoriów, itp.)? Jak ma wyegzekwować zwrot kosztów
    serwisowania, jeżeli wina była kupującego?


    Założę się, że gdybyś Ty trafił na już używany telefon (niekoniecznie
    naprawiany, po prostu oddany do sprawdzenia) przy zakupie, to tak chętnie
    byś go nie przyjął. Zakładam oczywiście, że ten telefon byłby całkowicie
    sprawny, miał wszystkie akcesoria, itp. Miałby po prostu jakieś ślady
    używania, np. rozerwaną kopertę, czy plombę na pudełku, itp.


    Pozdrawiam
    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1