    From: "Baczek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilam [podobno] kradziony rower z komisu
    Date: Thu, 20 Jul 2006 09:29:12 +0200

    > Witam wszystkich grupowiczow i licze na Wasza pomoc.
    > Dzis w jednym z wiekszych miast w Polsce spotkala mnie przykra
    > niespodzianka. Kiedy wyszlam ze sklepu i odpinalam rower, podeszli do mnie
    > dwaj ochroniarze wraz z chlopakiem, wkrotce tez przyjechala policja.
    > Okazalo
    > sie, ze chlopak rozpoznal swoj, skradziony 2-3 lata temu rower. Ja go
    > kupilam w komisie 4 lata temu, mam na to pokwitowanie wiec zadnej
    > odpowiedzialnosci karnej sie nie boje, chodzi mi tylko o ten rower. Otoz
    > zostal on zatrzymany do wyjasnienia przez policje. Chlopak nie ma ani
> [...]

    Brat prowadzi komis tel kom. Przyszla kobieta i powiedziala ze tel w
    gablocie jest jej,
    1 mies temu ktos jej go ukradl. Poprosilem zeby dala jakies dokumenty,
    najlepiej z nr
    imei, albo cos a ona ze ne ma, le jest pewna ze to jej bo ma takie sme
    dzwonki (ROTF).
    Wezwala policje, sprzet zatrzymali do wyjasnienia. Okazalo sie ze kobieta
    nie potrafi
    udowodnic ze to jej tel, nawet okazalo sie ze jej byl innego koloru.

    Tel oddali po tygodniu, wiec sadze ze nie masz sie co przejmowac i rower
    tobie
    oddadza.