  • Data: 2004-12-01 19:25:25
    Temat: Re: Który bank odpowiada za przelew?
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie chodzi o sesje KIR, tylko o opóźnienie księgowania w banku i
    > widoczność środków na rachunku.

    Chyba jednak ani o to ani o to, tylko chodzi o "zgubienie przelewu" przez z
    któryś z tych "super" banków, bo i dziś nic się nie pojawiło. Tyle czasu to
    przelew "szedł" sybirem.

    Reklamacje złożone w obydwu bankach, teraz czekamy. Do rzecznika praw
    konsumenta juz dzwoniłem, a i oprócz tego mam kilka opcji (jezeli w
    przeciągu 30 dni nie znajdą tej kasy) m.in. Bankowy Arbitraż Konsumencki.

    --
    "Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
    - Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk