  • Data: 2004-12-01 00:14:21
    Temat: Re: Który bank odpowiada za przelew?
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > No to i tu odpiszę. Odpowiada bank wysyłający. Może jednak być wszystko w
    > porządku i zjawisko jest spowodowane opóźnieniem w księgowaniu w banku.
    > Jutro zobaczycie pieniądze z datą wczorajszą.

    No mam nadzieje, ale 3 dni robocze (piatek, poniedziałek, wtorek) i 9 sesji
    KIRu powinno wystarczyć? Zazwyczaj pomiędzy takimi bankami jak mBanki,
    Inteligo, multibank czy ing przelewy przechodzą błyskawicznie. Ale będe
    wesoły jak się to rozwiąże. Poczytałem troche i juz wiem, ze moge zgłosić
    reklamacje, a jak to nie pomoze to mogę zgłosić się do bankowego arbitrażu
    konsumenckiego.
    Tylko na reklamacje maja 30 dni, czyli znajomy nie zobaczy pieniędzy przed
    świetami. Kwota nie aż tak duża, bo 800 zł, ale to jest skandal.

    --
    "Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
    - Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk