  • Data: 2013-07-11 15:54:00
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Strrraszne.

    Jezeli wszystkie, to troche straszne.

    > Strrraszne. Ostatnio płaciłem za wstęp na plażę i nie jest to dla mnie
    > coś dziwnego.

    A dla mnie to jest dziwne.
    Byłem we Wloszech.
    Skasowano mnie 10euro za pobyt na plazy nad jeziorem.
    10euro za plaze nad morzem.
    Srednio fajnie.
    W hiszpani mnie to nie spotkało, ba, widziałem zdziwienie jak pytałem
    miejscowych o pojezdzenie po plazach.

    > Poza tym zdecyduj się - albo będą budować, albo żądać opłaty za wstęp.
    > Jeśli się za dużo pobuduje, to cena wstępu wzrośnie, więc będzie się
    > "opłacało" sadzić.

    > To bajka. Większość tlenu produkują oceany.

    O, człowiek to sie całe zycie uczy.
    Musze na ten temat poczytać, bo nie raz słyszałem, ze np. wszelkie parki
    wokół miest tak jak Poznań ma zielonkę, WPN, bardzo pomagają.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby