  • Data: 2013-07-11 15:58:26
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-11 15:54, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jezeli wszystkie, to troche straszne.

    Wraz ze zmniejszaniem się ilości danego dobra, jego wartość rośnie, więc
    jest większa motywacja, aby zostawić, niż coś mało wartościowego w to
    miejsce wybudować.

    > O, człowiek to sie całe zycie uczy.
    > Musze na ten temat poczytać, bo nie raz słyszałem, ze np. wszelkie parki
    > wokół miest tak jak Poznań ma zielonkę, WPN, bardzo pomagają.

    Poczytaj, to ciekawe.

    W dzień rośliny produkują tlen, a w nocy pobierają. Z tego wniosek, że
    mieszkańcy Kabat powinni w nocy się udusić :)

    Albo po prostu z przymrużeniem oka przyjmować bajki typu "zielone płuca".

    --
    Liwiusz