  • Data: 2013-07-11 15:28:09
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-11 15:17, Kris pisze:
    > Pozwole się z tym nie zgodzić.
    > Wielokrotnie się zdarzało że będąc niezadowolony z pracy jakiegoś urzednika
    składałem skarge u jego przełożonego. I zawsze pomagało. W sprawie opiekunki z
    Gminnego Osrodka Pomocy Społecznej byłem nawet u samego wójta. I za kilka dni do
    wujka przychodziła inna opiekunka która już tez zmieniła nastawienie i poewne decyzje
    urzedników.
    > Trzeba tylko chcieć.

    Nie widzisz absurdu, że aby mieć normalną opiekunkę, musisz
    interweniować u wójta? Przecież to jak z Misia.

    --
    Liwiusz