  • Data: 2013-07-05 17:54:10
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-05 15:00, Budzik pisze:
    > Bo sa mejsca gdzie płaci sie wiecej.
    > Wiec trzeba przyjmowac to za generalna zasade.

    No i dotknęło i mnie :-)
    Z 15 zł za 3 osobową rodzinę zrobiło się 39 zł.
    Nie wiem czy w 10 piętowym wieżowcu to można nazwać segregacją (mokre,
    suche do odzysku, szkło) Tak już z 10 lat.
    I tak zostanie bo to ma sens w wieżowcu.
    Tylko sensu nie ma tak wielka podwyżka. I tak jest na wielkim osiedlu a
    nie w odosobnionych przypadkach.

    Kogoś po...!!!