  • Data: 2003-05-17 20:15:21
    Temat: Re: Kto odpowiada za WWW ? WAŻNE !!
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-16 14:34, Nicco napisał:
    > W marcu b.r pech chciał że jakiś małolat wszedł na tą stronę poszukując w
    > internecie informacji o firmie ojca znalazł naszą stronę. Zobaczył to ojciec
    > i zgłosił sprawe na policje. Strona nie posiadała ostrzerzenia tym że
    > zawiera treści przeznaczone dla osób pełnoletnich.

    No i co z tego, że nie zawierała takiego ostrzeżenia? Nie ma takiej konieczności,
    nie wysyłałeś pornografii na jego skrzynkę, tylko małolat sam na nią wszedł.

    > Teraz ciągają nas na jakies przesłuchania i nie wiem co w związku z tym może
    > się wydarzyć.

    Tego to nawet wróżbici nie wiedzą co tam się komuś naroi w szlejach.

    > 4: Czy mogą nam przedstawić jakieś zarzuty ? Czy po ich wysunięciu mogę
    > opuszać granice państwa ? Jeżeli tak to ile mam czasu zanim na granicy będą
    > wiedzieć że nie mogę jej opuszczać ?

    Wyluzuj. Nikt Ci nie ograniczy wyjazdów za granicę jak się o to nie będziesz
    dopraszał.

    > 5: Czy w polsce wogole sa przepisy regulujace tresci umieszczane w
    > internecie ?

    Szczególne - nie.

    pozdrawiam
    Arek