  • Data: 2003-12-28 09:15:46
    Temat: Re: Ksiegarnie wysylkowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Wydawnictwo mogło odpuścić, ale równie dobrze mogli złożyć pozew do
    > sądu i za jakiś czas przyjdzie wezwanie. Mają na to sporo czasu.

    Sprawa z ksiazkami byla dosyc dawno. A o ile sie nie myle, calkiem niedawno
    w telewizji w jakichs wiadomosciach podawano, ze ta ksiegarnia zajmuje sie
    juz prokuratura. I nie tylka ta. Firmami, ktore rozdawaly kluczyki do
    samochodow pod warunkiem dokonania zakupu tez :)
    Mnie natomiast zastanawia, ile osob sie wystraszylo i placili za
    niezamowione towary.