  • Data: 2003-12-28 14:04:16
    Temat: Re: Ksiegarnie wysylkowe.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bsm71m$47g$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Sprawa z ksiazkami byla dosyc dawno. A o ile sie nie myle, calkiem
    niedawno
    > w telewizji w jakichs wiadomosciach podawano, ze ta ksiegarnia zajmuje
    sie
    > juz prokuratura.

    Ale, o ile ja się nie mylę, to chodziło o inne praktyki. Księgarnia
    wysyłała w ciemno jakieś tam pozycje z adnotacją, że albo masz zapłacić,
    albo im to odesłać. I chodziło o to, że musiałeś ponieść koszty tego
    odesłania.

    > I nie tylka ta. Firmami, ktore rozdawaly kluczyki do
    > samochodow pod warunkiem dokonania zakupu tez :)

    Ale to zupełnie inna sprawa. Tam wprost wprowadzano w błąd, bo faktycznie
    żadnych samochodów nie dostawałeś pomimo zakupu.

    > Mnie natomiast zastanawia, ile osob sie wystraszylo i placili za
    > niezamowione towary.

    Pewnie sporo, skoro się to opłacało.