  • Data: 2009-04-08 18:43:08
    Temat: Re: Kredyt i wierzyciel
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:grin1j$2tg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Czy bank moze przypomniec sobie o kredycie z 2002r i wystapic o klauzule
    > wykonalnosci? Dokladniej data powstania wierzytelnosci( żądanie
    > natychmiastowej splaty - wypowiedzenie umowy) to sierpien 2002r, natomiast
    > w czerwcu 2006roku zostaja sprawa przekazana firmie windykacyjnej, a ta
    > dostaje klauzule wykonalnosci, bez powiadamiania przez sąd dłużnika.
    > Czy ma tu zastosowanie przedawnienie? Czy firmy windykacyjne nie
    > obowiązuje to? Nie chodzi mi o rozstrząsanie czy dłużnik jest winny czy
> [...]

    sie podłacze pod watek

    czy zadanie natychmiastowej spłaty (uzyto sformuowania jesli w ciagu 14 dni
    kwota nie zostanie placona bank odstapi od umowy) moze byc jednoznaczne z
    zerwaniem umowy przez bank?
    Czy to ze w tej chwili kruki i inne inkasa dochodza całej kwoty naleznej
    bankowi jest jednoznaczne z zerwaniem tejze przez bank?

    E.