eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradziony sprzęt i usługi.Re: Kradziony sprzęt i usługi.
  • Data: 2002-05-17 07:52:51
    Temat: Re: Kradziony sprzęt i usługi.
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jeśli wiedziałeś o przestępstwie powinieneś to zgłośić na policje, jeśli
    tego nie zrobisz możesz zostać pociągnięty do odpowiedzialności karnej,
    jeśli zrobisz najpewniej stracisz prace. Zawsze jednak możesz twierdzić, że
    nie wiedziałeś co oznacza brak tabliczki a kable ,jak twierdził klient,
    uszkodziły się same. Niestwty nie ustrzeże cię to przed ciąganiem po
    komisariatach i jeśli pochodzenie towaru ( z kradzieży ) było ewidentne i
    widoczne to niestety łganie nic ci nie pomoże. Nawet twierdzenie że to było
    na zleceie szefa rownież nic nie da, obaj będziecie pociągnięci do
    odpowiedzialności. Jedynym ratunkiem jest twierdzenie, że ze względu na
    specyfike serwisu dostawaliście sprzęt w różnym stadium uszkodzenia, będący
    już po próbach naprawiania przez klientów (stąd brak tabliczek i inne
    uszkodzenia) i nie wskazywało to w żaden sposób na to, że sprzęt pochodził z
    kradzieży a nie od amatora elektronika który skupuje sprzęt na złomie,
    próbuje naprawiać i jeśli się nie udaje przynosi go wam.
    Masz dylemat.

    Pozdrawiam

    Tailer, www.tailer.prv.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1