    From: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <kkm079$2g9$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: Kradzież sygnału internetowego
    Date: Wed, 17 Apr 2013 15:40:35 +0200

    > Numer seryjny mojego dowodu osobistego identyfikuje mój dowód
    > osobisty. Numer seryjny mojego laptopa identyfikuje mój laptop.
    > Numer VIN mojego auta identyfikuje moje auto.

    Komputer to nie dowód osobisty!

    > Na razie to zadawałem pytania, ale ponieważ zszedłeś na poziom
    > ad-personam, to ja się żegnam. Miłego wrażenia wygranej.

    Nie strzelaj focha jakbyś miał okres, tylko przestań zachowywać się jak
    wituś, czyli nie znasz ustawy, nie wiesz a twierdzisz że masz rację.

    > Właśnie tak była zabezpieczona, że wpuszczała tylko określone urządzenia.
    > Tak samo jak np. urządzę zamkniętą imprezę w lokalu
    > i będę wpuszczał tylko gości z listy gości, a ty przyjdziesz i powiesz,
    > że nazywasz się don Ald Pies, a akurat don Ald Pies będzie na liście,
    > to możesz wejść?

    Jeśli mnie wpuścisz to czemu nie mógł bym wejść? Do mnie masz pretensję że
    sam mnie wpuściłeś? Jak bym ci powiedział że jestem twoja matką to miał byś
    pretensję że mówisz do mnie mamo?
    Jak chcesz analogii z imprezą to sytuacja wygląda tak że ochrona wpuszcza na
    imprezę wyłącznie gości w czerwonych butach z napisem "adidas". Ja mam białe
    trampki i maluję je sobie na czerwono z napisem "adidas" i idę na twoja
    imprezę i ochrona mnie wpuszcza. Ty masz pretensję że obca osoba pije twoje
    drinki za darmo na imprezie na którą go wpuszczono i twierdzisz że złamał
    prawo bo sobie własne buty podrobił, bo czerwone buty z napisem "adidas" to
    są wyłącznie buty twoich znajomych i identyfikują wyłącznie ich i firmę
    "adidas" więc i prawa producenta złamałem. Jesteś żałosny.