  • Data: 2013-04-16 22:26:21
    Temat: Re: Kradzież sygnału internetowego
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zupełnie osobna sprawa to pytanie, czy umyślne ustawianie
    > MAC na adres o którym WIEMY że jest wykorzystywany
    > przez inne urządzenie nie stanowi "złośliwego zakłócania"
    > tudzież innych czynności zabronionych, usiłowania podszycia
    > się nie wyłączając.

    Jak na razie nie ma koncesji na MAC:)
    To tak jakbyś oskarżył kogoś że ci zakłóca rozmowę przez CB radio bo akurat
    na tym samym kanale gada a on mam takie samo prawo gadać jak ty.

    Zdaje się ze mowa jest o sieci wi-fi, dlatego nie rozumiem o jakim włamaniu
    mowa?
    Przecież ta sieć nie jest zabezpieczona i przypomina bramę z solidnym
    zamkiem i małym otwartym okienkiem z boku. To tak jak by się włamać do
    otwartego mieszkania, włamanie niby jest, ale sąd tego za włamanie nie uzna,
    bo mieszkanie nie było zabezpieczone i włamywacz nie musiał przełamywać
    żadnych zabezpieczeń. Jak by ktoś zamknął mieszkanie za zwykłą zasuwkę to
    tez jestem ciekawy czy udało by się skazać kogoś kto to zasuwkę odsunął i
    wszedł?