  • Data: 2003-01-02 07:13:19
    Temat: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >ale z drugiej strony jak sedziowe zarabiaja tyle ile
    > zarabiaja - to sie nie dziwie ze sie nie przykladaja do pracy:-(

    Nie wiem ile zarabiają, ale dla mnie nie jest to argument. Jeżeli się
    podejmujesz
    jakieś pracy to nieważne za ile to wykonujesz, powinno się to robić dobrze a
    przynajmniej
    najlepiej jak się potrafi.
    To nie jest niewolnictwo, sami wybrali taki zawód i taką pracę i podjeli się
    ją wykonywać.
    Moim zdaniem lekarze i pielengniarki też powinni więcej zarabiać (zaznaczam
    że nie jestem
    lekarzem to przykład :) ), ale ich zarobki obecne nie powinny być powodem
    tego żeby wykonywać swoją pracę źle!!!

    Pozdrawiam

    Darek