  • Data: 2004-06-14 22:01:09
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Powie, że pewno ktoś miał sfałszowane dokumenty i tyle. Tu akurat Olo ma
    > rację. Dla tego też dość ważnym dowodem jest ten podpis. Z podpisu się nie
    > wytłumaczysz. Jak gość nie chce podpisać, to pasowało by, żeby kilku
    > kontrolerów ten fakt mogło potwierdzić.

    Ale jak powie, że miał sfałszowane dokumenty, to już jest argument, że
    to jednak nie ja.
    Kontroler może od dyscyplinarki się wymiga, ale ja od mandatu też,
    jeżeli będę w stanie udowodnić, że mnie tam być nie mogło.

    Tylko, że w takim przypadku, to albo te sfałszowane dokumenty jeszcze
    przy następnej kontroli też gdzies wypłyną, bo zwykle gościu takimi
    dokumentami posługuje się nie jeden raz i pewnie nie jeden mandat na
    taki dokument zbierze.
    Albo też kontrolerowi dziwnie wzrośnie statystyka złapanych gapowiczów
    na fałszywych dokumentach.