  • Data: 2004-06-15 15:55:21
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie muszę wręczać, jak mnie nie lubi, to jest szansa, że mnie zna, ergo
    > zdobędzie to dość łatwo.

    Jak już dowiedliśmy wcale nie tak łatwo. Coś ciężko Ci idzie ustalanie moich
    danych ;-) Masz już chociaż dokładny adres?

    > Albo np. podpadnę mu przy jednej kontroli i wtedy
    > zapamięta dane?

    Wątpię by miał aż tak fotograficzną pamięć.

    > Samo spisanie przez kogoś
    > czegokolwiek nie powinno dawać żadnej władzy.

    Co w takim razie proponowałbyś robić z gapowiczem w pojeździe? Rozstrzeliwać
    na miejscu? (swoją drogą nie takie głupie...)

    > To była przenośnia. Na Tobie mi nie zależy, więc nie będę Cię tropił....
    > Co innego sytuacja lokalna.

    Ale ja nie chce zeby Ci na mnie zależało, tylko żebyś dowiódł mnie i tu
    zebranym, że mozna te dane ot tak wytrzasnąć nie mając w ręku dokumentów
    delikwenta (nieważne czy z książki telefonicznej czy z innego źródła).

    pdr
    Olo