  • Data: 2004-06-14 17:00:10
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli dowolny kontroler, który mnie nie lubi, może spisać sobie zestaw
    > protokołów i już? I nie przeszkodzi nawet to, że ja już od jakiś 10 lat
    nie
    > jeżdżę komunikacją miejską?

    Jeżeli każdemu kto Cię nie lubi wręczasz swoje dokumenty, to tak.

    Twoim

    > Wyglądam jak berło[1]?
    >
    > [1] kodowanie, z uwagi na ochronę danych osobowych :P

    1) nie jarzę o co biega z tym berłem
    2) no przecież wyraziłem zgodę na ujawnienie tu przez Ciebie moich danych
    3) nie ma sprawy - możesz mi je rzucić na prv
    Po prostu ciekaw jestem jak wiele jesteś w stanie ustalić na podstawie
    książki telefonicznej, skoro sądzisz ze mozna z niej wystawiac mandaty....

    pdr
    Olo