  • Data: 2004-06-14 20:02:04
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet przy jednym razie może mieć pecha. Bo wystarczy, że ja w tym
    > czasie będę gdzieś w miejscu publicznym.
    > Ja bym powiedział, że w 10% może mu taki numer wyjść, w 90% procentach
    > wpadnie.

    No nie powiedziałbym...miejscem publicznym jest np. katowicki Rynek. No i
    gdzie Ty będziesz szukał świadków ze o tej porze przechodziłeś koło kiosku z
    kwiatami a nie siedziałeś w autobusie w Będzinie?
    Co innego gdybyś np. był w owym czasie na rozprawie w sądzie, przesluchaniu
    na komendzie itd.

    pdr
    Olo