  • Data: 2003-07-28 20:12:41
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream <s...@...pl> podrapal sie po glowie i stwierdzil:

    > obrona konieczna? czyś Ty na głowe upadł człowieku?
    > poczytaj sobie ustawe o obronie koniecznej (jakos inaczej sie nazywa)
    > nie gadaj mi tu bzdur

    Jak mi podeslesz Dz.U. w ktorej znajde taka ustawe, to bardzo chetnie...
    Jezeli zatakujesz kontroelra (uzyjesz wobec niego sily fizycznej), ktory po
    prostu stal w autobusie i wzywal cie do pozostania w pojezdzie, to ty
    bedziesz mial klopoty a nie on. W takies sytuacji kontroler ma pelne prawo
    do obrony swojej osoby.

    > Obrona konieczna przy wysiadaniu z autobusu.. Śmiechu warte.

    Tak. Bo obrone konieczna mozesz zastosowac i w autobusie, na ulicy i w
    warzywniaku. Jezeli tylko zajdzie taka potrzeba.

    pozdr
    eMeM