  • Data: 2003-07-28 20:17:27
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no niestety, to nie jest samoobrona tylko wtedy to będzie napaść :)

    Zaznaczam, ze Ty sam caly czas piszesz, ze zamierzasz na mnie napasc, a nie
    ja na Ciebie. Ja sie tylko bronię.

    > Ja
    > będe próbował Cie ominąć,

    Nie uda Ci się, zapewniam.

    > ewentualnie przejde do drugiego wyjścia gdzie
    > Ciebie nie ma..

    Proszę bardzo, zanim do niego dotrzesz, będzie juz zamknięte. Nie mowiąc juz
    o tym, ze przy owym wyjsciu moze stac inny kontroler.

    > Samoobrone to raczej ja moge zastosować, jako że nie
    > chcąc wypuścić mnie z autobusu popełniasz przestepstwo czasowego
    > ograniczenia wolności - wiedziałes o tym?

    Czy ja kogokolwiek nie chcę wypuszczac? Powtorzę raz jeszcze - ja sobie
    tylko stoję.
    ;-)

    pdr
    Olo