  • Data: 2005-02-27 16:37:14
    Temat: Re: Koszty postepowania w sadzie grodzkim - komunikacyjne
    Od: "todler" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz ... trudno sie spodziewac ze mieli problemy ze wzrokiem. Natomiast
    > ty siedzac w samochodzie i jezdzac w dzien po prostu nie widzisz czy sa
    > wlaczone czy nie. Jedyna informacja to położenie przełącznika, albo
    > "ikonka" przy zegarach, a takie rzeczy czesto czlowiek pomija. Sądzę, że
    > jednak sąd uwierzy policjantom.

    Tak masz racje - kiedys zatrzymano mnie w identycznej sytuacji i okazali soe
    ze mam na raz spalone dwie zarowki z przodu :-(
    Wtedy jednak mnie nie ukarali tylko dostalem pouczenie i wskazano mi
    najblizszy warsztat zebym sie tam udal

    Problem jest jeszcze taki ze policjanci w miescie w ktorym mnie zatrzymano
    policjanci bardzo mnie nie lubia
    ... coz jestem bardzo upierdliwy i czesto jak mam watpliwosci co do ich
    postepowania to skladam na nich skargi

    Jak mnie zatrzymuja to leca teksty "no to poszukajmy czegos za co moglibysmy
    manfdat wypisac itd"

    Coz taki juz mam problem

    A w sprawie mojego pytania to prosze o odpowiedz na pytanie o koszty i czy
    moge zakonczyc sprawe w opisany sposob

    TB