eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny › Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Date: Fri, 18 Jul 2008 21:48:30 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <g5qs4f$ja4$6@inews.gazeta.pl>
    References: <g5nv45$mi3$1@news.onet.pl> <g5o9bt$1rn$1@inews.gazeta.pl>
    <g5oagc$qg1$1@news.dialog.net.pl> <g5obme$c03$1@inews.gazeta.pl>
    <g5of4c$65c$1@news.onet.pl> <g5ofjo$rfr$1@inews.gazeta.pl>
    <g5pfc4$4r5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bor97.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1216410576 19780 83.29.33.97 (18 Jul 2008 19:49:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Jul 2008 19:49:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:544541
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:g5pfc4$4r5$1@news.onet.pl...
    >>> I należałoby sprawdzić, czy w momencie sprzedaży, roaming był w tym
    >>> okręgu zablokowany. Znaczy się, czy Play mógł dysponować wiedzą, czy i
    >>> gdzie jest on niedostępny. Jeśli mógł dysponować to celowo nie
    >>> poinformował swoich klientów.
    >>
    >> O tym nie pomyslałem. Gdyby PALY posiadał wiedzę na ten temat, to
    >> faktycznie zmieniało by to postać rzeczy.
    > Nie wiem czy PLAY mógł to wiedzieć, ale sprzedając usługę powinien
    > monitorować
    > rynek. To tak jakbym sprzedał komuś bilet do kina na film, a kino było
    > w remoncie - nie z mojej winy!.

    No niedokładnie. To tak jakbyś sprzedał bilet honorowany w wielu kinach,
    spośród których jedno było by akurat w remoncie. I to do niego poszedł
    zainteresowany akurat.

    > Ja na pewno nie miałem szans się dowiedzieć czy
    > tam działa usługa, skoro PLAY podaje na swojej stronie że działa,
    > to chyba mi jako klientowi PLAY powinno to wystarczyć.

    Do roszczenia cywilnego spokojnie by wystarczyło, gdyby nie zapis w
    regulaminie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1