    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Sun, 17 Apr 2022 22:45:50 +0200
    <t38u94$1pr5$1@gioia.aioe.org>
    <4b5gvueda5h3.gzjnq6l0hbfe$.dlg@40tude.net>
    <xHU5K.219244$Xa1.89529@fx10.ams1>
    <62581e05$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <Zyp6K.403928$Lc1.136150@fx12.ams1>
    <625a61cc$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3e1ap$1hlf$1@gioia.aioe.org>
    <625a98d9$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3e6og$1tqn$1@gioia.aioe.org>
    <625aa11d$0$477$65785112@news.neostrada.pl> <t3ec56$9sp$1@gioia.aioe.org>
    <625aceed$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3f9lr$1jj8$1@gioia.aioe.org>
    <625bae3d$0$489$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 17.04.2022 o 08:05, Shrek pisze:

    > No serio. Jakoś przez dwa lata zdążyli z prawodawstwem zrobić bardzo
    > wiele rzeczy, ale podstawowej zapomnieli. Więc tak - zgodnie z prawem
    > covid nie jest chorobą zakaźną...

    Serio?
    Twoja logika jest fascynująca.
    Dla porządku zapytam, czy w/g ciebie trąd to choroba zakaźna? Jest na
    tej liście?

    Chodzi ci o tę listę?:
    https://www.gov.pl/web/gis/choroby-zakazne2
    może ta?:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_chor%C3%B3b_zaka
    %C5%BAnych_podlegaj%C4%85cych_obowi%C4%85zkowi_zg%C5
    %82aszania_w_Polsce

    ?

    > Również, ale w ilości statystycznie pomijalnej lub niewielkiej w
    > stosunku do grup ryzyka.

    Ale rozumiesz, że nie jest wiadomo kto należy do tej statystycznie
    pomijalnej lub niewielkiej grupy dopóki... nie umrze?
    To po pierwsze.
    Po drugie. To nie była pomijalna statystycznie grupa. To brednie
    anyszczepionkowców, które bezmyślnie powtarzasz.
    Pis mógłby się "pomylić" wprowadzając lokdałn ze względu na
    statystycznie pomijalną grupę - tu nie mam wątpliwości i prawdopodobnie
    bym się zgodził z twoją tezą, bo reżimy są zdolne do różnych paranoi.
    Ale to nie pis wprowadził lokdałny praktycznie we wszystkich
    cywilizowanych państwach. Zbiorowa paranoja? Tam też rządzą debile?
    Wszyscy dali się nabrać na ogólnoświatowy spisek naukowców, bo ich
    oszukali, a szury miały rację?
    Serio?

    > Wiesz, że celem
    > lokdałnów było nie ograniczenie ilości zachorowań a "wypłaszczanie
    > krzywej", żeby się utrzymać poniżej możliwości służby zdrowia?

    I czego nie rozumiesz? Czyli właśnie ograniczenie zachorowań. Jedno
    wynika z drugiego.
    To wypłaszczenie niby z czego się wzięło, jeśli nie z ograniczenia
    ilości zachorowań?

    Jak myślisz, co by się stało jakby pierdolnęła służba zdrowia?
    Turystyka by kwitła, chorzy, którzy nie dostali się do szpitala
    napędzaliby rozwój gospodarczy, a kaszlący nauczyciele z gorączką
    przygotowywali dzieci do olimpiady matematycznej?
    Serio?

    > Oczywiście. Za komuny miałem lepszą edukację i POZ niż ludzie w czasie
    > pandemii.

    Bo kaszlącego nauczyciela wysyłali na L4, czy co tam wtedy było.
    Tak jak i po komunie, przed covidem. I co z tego?
    Gdzie tu dług? Ludzie zwolnili tempo i tyle. To ta nieustanna presja,
    jeszcze szybciej, jeszcze więcej, jest bez sensu - co właśnie ludzie,
    dzięki zwolnieniu tempa sobie uświadomili.
    Za komuny zaczynałeś edukację mając 7 lat, później zapędzili do szkół
    sześciolatki. Czujesz się gorszy z tego powodu? Zapóźniony w edukacji?
    Masz jakiś dług z tego powodu?

    > No ja pierdole agresywny lewak.

    Lewakom zawdzięczasz 8-godzinny dzień pracy i prawo do płatnego urlopu,
    twoja żona ma prawa wyborcze, a twoje dzieci mają dostęp do edukacji.
    I chwilowo nieprzymusową religię w szkołach.
    A teraz podziękuj i przeproś.

    > To jeszcze do kompletu przestań dzieci
    > do szkoły wysyłać i ucz ich o tym jaki fajny byłe cze. No i zadbaj o
    > nowoczesną opiekę zdrowotną opartą o trzy zdrowaśki.

    Wszystko ci się poplątało.
    Nie pierwszy raz.

    > Nie społeczenstwa a ich rządy. Jakby to się społeczeństwa umówiły, to
    > nie trzebaby zamordystycznych metod do egzekwowania tych "umów". Ja się
    > nie umawiałem.

    A umawiałeś się, że nie będziesz palił czarownic na stosach?
    Zgadniesz jak bardzo zamordystyczne metody zostały wprowadzone za
    palenie żywcem ludzi na stosach?
    Umawiałeś się, że będziesz ustępował pieszym na przejściach dla
    pieszych? Umawiałeś się, że w jednym wagonie tramwaju może z tobą jechać
    Żyd? Albo murzyn?
    Nie jesteś głupi, więc dokładnie wiesz co miałem na myśli, ale robisz
    fikołki, że niby nie ogarniasz. Czy się mylę i faktycznie nie ogarniasz?
    Ostatnio jednym głosem nadajesz z naczelnym szurem antyszczepionkowym
    tej grupy, więc nie mogę tego wykluczyć.

    > A ty umawiałeś się, że nie wolno przeciw zakazowi aborcji
    > protestować?

    A ty zrozumiałeś, że pisałem o cywilizowanych społeczeństwach?
    Już o tym pisałem wyżej, to nie pislamiści i ich przydupasy wprowadzili
    lokdałny we wszystkich cywilizowanych państwach. Nawet pislamiści (i ich
    przydupasy) rozumieją, że muszą (jeszcze) jakieś pozory zachować i
    przynajmniej w niektórych obszarach zachowywać się tak, jak zachowują
    się cywilizowani ludzie.

    > Umawiałeś się na zamykanie lasu? Na mandatowanie za zmianę
    > opon? Zrobiono cię w chuja i zgodnie ze starą prawdą łatwiej człowieka
    > oszukać niż potem przekonać że został oszukany.

    Nie rób kurwy z logiki.
    Naukowcy nie zrobili cię w chuja, że szczepionki działają i że wirus
    jest śmiertelny. I że jak siedzisz w domu, to nie roznosisz wirusa. Bo o
    tym jest mowa.
    Tak samo jak nie robią cię w chuja twierdząc, że trąd to choroba
    zakaźna, pomimo tego, że nie ma jej na jakiejś liście.
    Wrzucasz do jednego wora różne sprawy i jesteś dumny, że udowodniłeś, że
    naukowcy od szczepionek i chorób zakaźnych cię oszukali z covidem (a
    szury miały rację). To tak nie działa. No może działa, ale tylko na
    szurów antyszczepionkowych, którzy mają problem z łączeniem kropek.

    > Chuja tam od zawsze miałem mizerną.

    Chuja tam od zawsze. Dowiedziałeś się o tym przechodząc łagodnie, albo
    mając szczęście w ogóle się nie zarazić.
    Równie dobrze mogłeś się znaleźć w tej "nieistotnej statystycznie"
    grupie młodych i zdrowych chodzących na siłownie, którzy mieli taką samą
    mizerną szansę jak ty, a jednak zmarli.

    > Popatrz ile osób w grupach 0-50
    > zmarło od covida, sprawdz ile to procent danej populacji i wyciągnij
    > wnioski.

    Może dlatego, bo wprowadzono lokdałny i wynaleziono szczepionkę
    (niedziałającą, a szury miały rację)?

    Powiedz rodzinom tych, którzy zmarli, że są nieistotnym procentem dla
    populacji, więc chuj z tymi niepotrzebnymi lokdałnami ni niedziałającymi
    szczepionkami. A tym, którzy nie zmarli dzięki (niedziałającym, a szury
    miały rację) szczepionkom, albo dzięki temu, że siedzieli w domach, że
    po chuj się szczepili i siedzieli w domach, taniej by wyszło gdyby
    zmarli, a reszta młodych mogła pojechać na wakacje.
    Wyciągnij wnioski.

    > I jak zwykle zadziałał podstawowa zasada, że jak państwo chce
    > twojego dobra to należy kombinować jak tego uniknąć.

    No pewnie.
    Bo jak państwo nakazuje badanie mięsa po uboju, to koniecznie należy
    kombinować i kupować takie niebadane.
    A jak państwo nakazuje nie opluwać śniadych w tramwaju, to śniady
    koniecznie powinien poprosić o oplucie, bo przecież trzeba kombinować
    żeby uniknąć tego państwowego dobra.

    Można używać absurdalnych argumentów. Tylko po co?

    Pozdrawiam
    Piotr