  • Data: 2022-04-14 10:59:10
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Apr 2022 17:59:20 +0200, Shrek wrote:

    > Na przykład u nas. Ostatnia fala jest znacznie mniej śmiertelna bo to
    > omikron. Poziom szczepień nie wzrósł a pewnie nawet zmalał.

    Ilosc nowych szczepien maleje, ale ilość zaszczepionych rosnie.

    Tylko, ze wielu juz chyba mija pol roku od podania drugiej dawki,
    w moze nalezalo by powiedziec, ze ilosc zaszczepionych spada.

    A w dodatku chyba nie wiemy, czy skutecznosc szczepionki naprawde tak
    spada, czy to omikron znieksztalca wyniki.

    J.