  • Data: 2022-03-30 14:33:23
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Mar 2022 03:08:12 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    jE/m/7toH6u94CgAJ

    > Nie potrafię, bo akurat nie do końca rozumiem co tu chce przekazać.

    Nie jesteś jedyny. Jak dla mnie niedawno przyswoił pojęcie "współczynnik
    korelacji", więc teraz go używa w dyskusji, bo fajnie brzmi, tylko nie
    rozumie co znaczy.

    > Widać, że się nabija natomiast więc pewnie żadnej rozsądnej korelacji
    > tam spodziewać się nie nalezy.

    Tak zdefiniował "korelację":
    "całkujesz pole pod wykresem przedszczepieniami, potem
    analogiczny po szczepieniach. Jeśli to drugie jest większe od pierwszego
    masz 100% korelacji między szczepieniami a większą ilością przypadków"

    No faktycznie, dowcip przedni i w dodatku w duchu Monty Pythona.

    > Staś Pytalski, ma manierę, że jest wiecznym adwokatem diabła w dowolnym
    > temacie i taki jest właśnie styl jego dyskusji na każdej z grup.

    A przy okazji ponarzeka, że Ukraińcy sobie korzystają z polskiej służby
    zdrowia a on nie może się dostać do lekarza albo zacznie nawijać, że w
    Przemyślu są incydenty z uchodźcami (potem się okazuje, że to naziolskie
    patrole na nich polują), albo założy wątek, jak to Jaki wspaniale przemawia
    w Brukseli. Potrafi też 154. raz napisać, że Izdebski wygrał przetarg,
    którego nie było, albo że imieniny Hitlera zorganizował TVN.
    Jakoś rzadko mu się zdarza stawać - mówiąc górnolotnie - po dobrej stronie
    mocy, zawsze wybiera złą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek