  • Data: 2022-03-30 21:43:30
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2022 o 14:17, Olin pisze:

    > Sugerujesz, że jest jeszcze gorzej niż to wygląda z nowatorskiego
    > definiowania współczynnika korelacji?

    Tu akurat sugeruję, że masz kij w dupie, bo na samej grafice
    wytłumaczyłem że jest to żart. Ale jak chcesz to możesz sobie sprwdzić
    korelację między ilością przypadków a procentem wyszczepienia -
    najlepiej w UK bo mają tam dobre wyszczepienie. Tylko nie miej potem
    pretensji jak się okaże że im więcej zaszczepionych tym więcej
    "przypadków". No bo tak wyjdzie. Czy szczpienia powodują więcej
    przypadków - nie. A przynajmniej nie bezpośrednio - bo jednak efekt
    fałszywego poczucia bezpieczeństwa istnieje, ale możemy go pominąć. Po
    prostu szczepienia nie wpływają praktycznie obecnie na ilość przypadków,
    a wzrost ilości wynika z większej zaraźliwości omicrona. No ale jak
    policzysz tą korelację co ją tak lubisz...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.